Om os
Bruun & Stengade... Det er måske ikke det nemmeste navn at udtale, men når det kommer til herretøj, mener vi, at vi ved, hvad vi taler om. Og beviset er i tøjet; moderne, bymæssigt, bærbart og stilfuldt herretøj med fokus på detaljer og et øje på, hvad der sker. I løbet af det sidste årti er vi vokset fra at være et lille dansk firma til et anerkendt internationalt brand, og dette beviser, at når det kommer til stil, taler vi alle det samme sprog.
VORES HISTORIE
Tilbage i 2004 grundlagde Niels Bruun og Peter Stengade brandet med en beskeden samling af skjorter og hensigten om at bringe en klassisk, men let måde at klæde sig på til de selvbevidste københavnere. Vi betragter stadig vores skjorter som rygraden i virksomheden, men undervejs er samlingen vokset, mange produktkategorier er blevet tilføjet til sortimentet, og Bruun & Stengade er nu et alsidigt herretøjsmærke, der tilbyder alt, der passer til både arbejde og weekend.
HVAD VI GØR
Bruun & Stengade lever - og designer - efter dette. Det handler om at se godt ud, føle sig fantastisk og vide, at du har gjort det rigtigt. Og detaljerne betyder noget inden for herretøj! Hver sæson går vi igennem alt fra pasform til stoffer, kantbånd til det færdige produkt, og sikrer, at hver samling er sammensat af de byggesten, som enhver mand kan sammensætte den perfekte garderobe af. Vi fortæller dig ikke, hvad du skal have på, vi tilbyder dig blot det bedste og lader det være op til dig at udtrykke din egen stil og individualitet med tillid til, at vi har gjort alt baggrundsarbejdet med hensyn til kvalitet og pris. Det handler ikke om at udvikle noget nyt og anderledes. Vi er langt fra de eneste, der laver tøj, men vores vision er enkel - vi stræber efter at tilbyde noget bedre end det, der allerede er derude.
HVORDAN VI GØR DET
Bruun & Stengade er helt uafhængig og privat ejet. Vi har en rolig skandinavisk tilgang til forretning, men en international vision - en kombination, der har vist sig uvurderlig i væksten af virksomheden stærkt og hurtigt i løbet af det sidste årti. Vi tænker globalt og handler lokalt, opbygger stærke relationer på hele forsyningskæden fra vores produktionspartnere i Fjernøsten til vores detailhandlere over hele verden. Mode er ikke raketvidenskab, men det kræver ekspertise, viden, en smule tapperhed og en god sans for humor. Heldigvis tyder vores succes på, at vi har en tilstrækkelig dosis af hver af disse.